środa, 23 kwietnia 2014

Prolog

Z perspektywy Nicole

" Pożegnałam się ze wszystkimi i udałam się na lotnisko. Tego było za dużo jak na moją głowę. Wszystkie tajemnice, kłamstwa. Przerosły mnie, ale nie zostawiły w spokoju."


" To ja decyduję o Twoim losie!"


" Moje oziębione ciało błąkało się po ciemnych ulicach Los Angeles. Zostałam sama. Nie miałam nic."


" W moim życiu liczę się tylko pieniądze i moje dziwki, ale ona przyciągała mnie na swój sposób."


"  Jego oddech. Zapach unoszący  się w okół. Dający mi tyle satysfakcji. Jedna noc ?"


" Teraz jesteś moja"


" Kocham cię"


" Jesteś jebaną suką"


" Nie cofnę już czasu."


" Masz być grzeczna, albo odstrzelę ci ten krzywy ryj! dziwko"


" Nienawidzę cię."


" Ty jesteś moją kurwą "


" Gang jest dla ciebie ważniejszy ?"


" Zrobię wszystko, żeby cię odzyskać"


Wyjechałam. Zrobiłam krok na przód, ale popełniłam największy błąd w całym moim życiu. Zakochałam się.








13 komentarzy:

  1. zapowiada się super oczekuje że Justin w tym opowiadaniu będzie agresywny,kocham agresywnego Justina zapewniam cię że dużo osób będzie czytać to opowiadanie <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) , cieszę żę ci się podoba . Prolog pisała Ho ney , a pierwszy rozdział napiszę ja :D . Wielkie dzięki za zajrzenie na bloga :* . Do nn <#

      Usuń
    2. Będzie bardzo agresywny, ale i nie tylko. <3

      Usuń
    3. lovelovelove <33

      Usuń
  2. Omggg juz kocham to opowiadanieeee:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!!
    Prolog jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo *u* trafiłam tu poprzwz reklamę na moim blogu, którą zostawiła Ho ney, za co swoją drogą bardzo dziękuję i wydaje mi się że zostanè tu na dłużej. Zaobserwowałabym już teraz, ale jestem na komórce, która niedawno przeżyła zalanie sokiem frugo i nurkowaniw w wannie oraz toalecie, przez co popsół mi sie dwa z trzech przycisków i nie moge cofać. A że bateria mi zaraz siądzie miałam do wyboru: zaobserwoać , skomentować. I wybrałam komentowanie. Wracając do Prologu. Musze przyznać, że zachęcił mnie do dalszego zagłębiania się w tę historię, mimo że nie przepaam za krótkimi prologami. Krótko mówiąc; macie we mnie wierną czytelniczkę.
    Amanda
    Pozdrawiam, Całuję.
    this-is-my-life-brooklyn.blogspot.com
    &
    heartbreaker-fanfiction-33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, a z tym prologiem ja chciałam krótszy. Współczuję telefonu.

      Usuń
  5. Prolog zachęcił mnie do dalszego czytania.:D Nie mogę doczekać się następnego rozdziału.
    okropna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O... U... Zaczynam czytać ^^
    / http://hey-im-a-witch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń